Stichting Behoud Adriaen Janszkerk is in het leven geroepen om dit prachtige beeldbepalende gebouw te behouden voor IJsselmonde/Rotterdam. Naast de inzet van vrijwilligers is er ook geld nodig om het gebouw te onderhouden.

In 2022 is de toren gerestaureerd, ook in de komende jaren is groot onderhoud nodig, zo zal de buitenzijde worden aangepakt, denk aan metsel- en voegwerkzaamheden en het schilderwerk van de buitendeuren.

Als u/jij een bijdrage wilt leveren aan het behoud van dit gebouw dan kunt u een gift overmaken naar: NL49INGB0000225827 ten name van Stg Behoud Adriaen Janszkerk. Stichting Behoud Adriaen Janszkerk is een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) en giften zijn daarom fiscaal aftrekbaar.

U/jij kunt ook vriend worden van onze stichting door jaarlijks een bedrag van minimaal €50 te doneren. Als welkomstcadeau krijgt u een schitterende zilveren theelepel van de Adriaen Janszkerk of een mooie retro mok.

Als u/jij vriend wilt worden neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.